Not known Facts About درمان فشار خون پایین

Wiki Article

اختلالات خوردن (نظیر بی‌اشتهایی) می‌توانند منجر به کاهش فشار خون غیرطبیعی شوند. در بسیاری از موارد، بی‌اشتهایی باعث می‌شود که فرد رژیم غذایی محدودی داشته باشد و کالری، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را دریافت نکند.

همیارِ دکترِتو گفت: ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ در ۴:۱۹ ق٫ظ سلام دوست عزیز

برخی از بیماری‌های اندوکرینی مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های تیروئید می‌توانند باعث کاهش فشار خون شوند.

فشار خون به دو مکانیسم اصلی بستگی دارد: عملکرد قلب و مقاومت عروق خونی. این دو مکانیسم به همراه اثرات عوامل عصبی و هورمونی، میزان بالا یا پایین بودن فشار خون را تعیین می‌کنند.

علاوه‌بر روغن زیتون، روغن نارگیل هم یکی از درمان‌های خانگی برای بیماری پیسی است. زیرا روغن نارگیل خصوصیات ضدباکتریایی، ضدقارچی یا ضدانگلی دارد.

افرادی که علائم غیر عادی در بدن خود دارند باید به پزشک متخصص مراجعه کنند وبعد از تشخیص اینکه قند خون آنان حالت ثابت ندارد، میزان قند خون آن ها باید مرتب کنترل شود؛ همچنین می توانند دستگاه قندخون تهیه کرده و در منزل، به طور مرتب میزان قند خون خود را بررسی کنند .

روغن زیتون سرشار از ویتامین‌های کا، اف، ای، دی، بیماری خود ایمنی خیراندیش آ، ویتامین قابل‌حل در چربی، آنتی‌اکسیدان‌ها و کاروتونوئیدهاست. مصرف روغن زیتون می‌تواند کارایی ویتامین را در بیماران مبتلا به بیماری پیسی کنترل‌کند. رژیم غذایی روغن زیتون می‌تواند متابولیسم بدن را بالابرده، وضعیت تعادل تغذیه‌ای را برگردانده، ایمنی بدن را بهبودبخشیده و گردش خون را افزایش‌دهد که در درمان بیماری پیسی موثر است.

رایج‌ترین دلایل افت فشار خون در نوجوانی شامل این مواردند:

نگین گفت: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ در ۲:۱۶ ق٫ظ سلام شما حتما به به دکتر آنکولوژی مرتجعه بکنید

به‌طور کلی بسته به شدت و علائم قند خون، پزشکان ممکن است یکی از این داروها یا ترکیبی از آن‌ها را برای بیمار تجویز کنند. البته درمان ترکیبی گران‌تر است و خطر عوارض جانبی بالاتری دارد اما اغلب تأثیر کنترل‌کننده‌تری بر گلوکز دارد.

به همین خاطر زمانی که صبح بخواهید به‌طورناگهانی تغییر وضعیت دهید و بایستید، حس می‌کنید فشار خونتان کاهش پیدا کرده است.

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

این مواد باعث ترشح انسولین می‌شوند و به پایین آمدن قند خون کمک می‌کنند.

نظر خود را بنویسید: تهران، خیابان وزرا (خالد اسلامبولی)، نبش هتل بیمارستان گاندی، شماره ۱۳۲، واحد ۶

Report this wiki page